SILNIKI SPALINOWE jak należy? | Forum wędkarskie


Portal ludzi z pasją tworzony przez ludzi z pasją

Piękno bez wdzięku - to wędka bez przynęty. Ninon De Lenclos


Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Ostatnie Fotki

Sumik 131cm
Sum ok. 30kg
Sum ok. 30kg
Nowy popychacz pontonowy ;o)
Sumy na woblery Sowa
Dwa razy 2m+ na Sowę
Rekordowy sandacz na Woblera Sowa
Nasza moc w polaczeniu z Woblerami Sowa

Na forum na skróty

Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych

Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych
Kliknij w obrazek żeby zobaczyć szczegóły

Witamy na stronie poświęconej rekinowi słodkowodnemu ;)

Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.

Zobacz temat

/ SPRZĘT NA SUMA, WĘDKI, KOŁOWROTKI I INNE / Łodzie, pontony i inne środki pływające
 
SILNIKI SPALINOWE jak należy?

norimk

Offline

Chciałbym w tym temacie poruszyć wszystkie szczegóły dotyczące silników spalinowych z zintegrowanym lub oddzielnym zbiornikiem paliwa. Jak przewozicie swoje silniki w samochodzie. Jak należy postępować z silnikiem od momentu wyjazdu nad wodę do momentu powrotu. Co należy a czego nie należy robić. Jak przechowywać, konserwować po sezonie. Wasze doświadczenia opisujcie podpisując jakiego modelu się tyczy post. Ja takowego nie mam i nie długo mam zamiar kupić, i myślę że na pewno nie jednemu się to przyda przed zakupem spaliny. Pozdr
 

Michal Gorski

Offline

Odświeżam bo temat chyba warty uwagi Oczko Osobiście nie mogę się wypowiedzieć bo nie posiadam silnika ale wielu z nas na pewno go ma Usmiech Zapraszam więc do tematu Oczko
Catch & Release
Kajtek...
 

Andrzej Kossakowski

Offline

Witam, jeżeli chodzi o przewożenie to należy zwrócić uwagę, że 2suwy możemy układać na każdym boku, 4suwy - w pionie albo na stronie po której znajduje się dźwignia z manetką gazu. W przeciwnym wypadku niemal pewne zalanie olejem nie tylko samego silnika.
Co do użytkowania - zalecany jest przegląd po każdym sezonie - wymiana oleju w silniku i w spodzinie, regulacja itp ( koszt ok 200 zł , silnika 5 KM ). A poza tym trzeba dbać jak o wszystko, przechowywać obczyszczony po wyjęciu z wody w suchym miejscu.

pozdrawiam
Andrzej
 

Longin B

Offline

Andrzej Kossakowski napisał(a):

Witam, jeżeli chodzi o przewożenie to należy zwrócić uwagę, że 2suwy możemy układać na każdym boku, 4suwy - w pionie albo na stronie po której znajduje się dźwignia z manetką gazu. W przeciwnym wypadku niemal pewne zalanie olejem nie tylko samego silnika.


pozdrawiam
Andrzej


To nie do końca prawda. Jeżeli chodzi o 4 suwy to chyba lepiej w instrukcje spojrzeć. Np. Honda 5 km akurat ma specjalne występy na których kładziemy po stronie dźwigni zmiany biegów a rumpel jest po drugiej (czyli rumplem do góry) a Tohatsu 6 km kładziemy na rumplu. Należy tez zwracac uwage na położenie spodziny, powinna być niżej niż reszta. I jak położymy silnik w poziomie to zwykle tak jest (nie należy podkładać czegokolwiek pod śrubę lub spodzinę).
Ja silnik przechowuję na zrobionym przeze mnie stojaku z kółkami. Już niedługo będę zdejmował silnik to jakąś fotkę wrzucę.
Oczywiście po sezonie (można też przed nowym ale to gorsza opcja) powinno się wymienić olej w silniku i spodzinie.
 
Do góry
Przejdź do forum:

Hosting zdjęć wędkarskich

Wędkarski hosting zdjęć
Wygenerowano w sekund: 1.60
51,719,391 unikalne wizyty