Oszust sprzedawca !! | Forum wędkarskie


Portal ludzi z pasją tworzony przez ludzi z pasją

Gorzki to chleb jest Polskość. . . Autor: Cyprian Kamil Norwid


Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Ostatnie Fotki

Sumik 131cm
Sum ok. 30kg
Sum ok. 30kg
Nowy popychacz pontonowy ;o)
Sumy na woblery Sowa
Dwa razy 2m+ na Sowę
Rekordowy sandacz na Woblera Sowa
Nasza moc w polaczeniu z Woblerami Sowa

Na forum na skróty

Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych

Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych
Kliknij w obrazek żeby zobaczyć szczegóły

Witamy na stronie poświęconej rekinowi słodkowodnemu ;)

Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.

Zobacz temat

/ SPRAWY DOTYCZĄCE FORUM I STRONY / Forum ogólne o sumach
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)

 
Oszust sprzedawca !!

Filipka

Offline

Jak wiecie oddałem swojego Sargusa na gwarancje bo strzeliła przekładnia podczas holu suma na Ebro. W sklepie oddając kołowrotek i chcąc ściągnąć szpulę z plecionką Berkley 0,28 usłyszałem od sprzedawcy ,że muszę dać całość bo jest to wymagane w gwarancji. Pan sprawdzał jeszcze czy przypadkiem nie trzeba oddać pudełka. Dostałem świstek i poszedłem. Miałem czekać do miesiąca. 3 września oddałem i na kołowrotek czekałem do 24 października.
W sklepie okazało się ,że nie ma co naprawiać i dostałem nowy z dwoma szpulami. Mówię do sprzedawcy ,że oddałem ze szpulą pełną plecionki na to pan odpowiada czy mam na to jakieś potwierdzenie bo on ze szpulą nigdy kołowrotka nie bierze. Bo co by miał brać jeśli widać ,że przekładnia zepsuta. Dzwonił do serwisu tam oczywiście też nic nie wiedzą i tak stoję jak debil i słucham co ten oszust wymyśli. Po chwili przegadywania wyskakuje z propozycją ,że odda mi kasę i ,że ile chcę za tą plecionkę. Mówię mu ,że nie chce kasy tylko moje 150 metrów plecionki. A ON NA TO ,ŻE MAM MU PRZYNIEŚĆ SZPULE Z PLECIONKI ŻEBY MU UDOWODNIĆ ,ŻE TAKA TAM BYŁA. Gdyby nie to ,że tam są kamery to gość już od 5 minut by miał ten kołowrotek wsadzony głęboko w dupę :/
Potem chciał mi oddawać całą szpulę plety ale zobaczył ile kosztuje i zmienił zdanie. Olałem temat i wyszedłem bo wygarnięciu mu i obrzuceniu go mięsem. Szkoda ,że nie było jego taty właściciela sklepu który był obecny przy oddawania kręcioła. On raz ,że by pewnie pamiętał a dwa zachował by się jak należy.
Wydałem tam grubo ponad 3000 zł bo wczoraj liczyłem paragony. Szlak mnie trafia jak pomyślę jak mnie tam potraktowano. Mam nadzieje,że szpula się znajdzie i gościa długo będą gryzły wyrzuty sumienia.
 

Michal Gorski

Offline

Trzeba było wołać właściciela a nie się z małolatem kłóciłeś... Wróć tam i pogadaj z Panem starszym i może się jakoś dogadacie.
Catch & Release
Kajtek...
 

Filipka

Offline

A już to olewam. Moja noga już tam nie stanie. Józek mi znowu sprzeda tą pletke najwyżej hehe
 

Lukasz Witkiewicz

Offline

Czyli jednym słowem kawał Chu... reszta kur...,nie szanują klijętów....
Catch &r Release No Kill no grill...
 

Krzysztof Kacprzak

Offline

Porozwieszaj po całym Chorzowie karteczki z napisem ,, UWAGA OSZUST " lub ,, U TEGO PANA NIE KUPUJEMY"grinwysmiewacz
 

Lukaszb

Offline

Filip, ja kiedyś netbooka odesłałem do serwisu, po 3 miesiącach jak dzwoniłem i pisałem do nich wielokrotnie dostałem informacje, że zgubili mojego netbooka Haha Ale suma summarum w zamian dostałem droższego tableta Usmiech
 

Andrzej Cecula

Offline

Trza było Filip rozmawiać z osobą której oddawałeś młynek ja zawsze jak daję to pusty albo bez szpuliUsmiech
Sorry Filip ale podepnę się również pod temat a mianowicie chodzi mi tu o sklep z którym mamy współpracę czyli TeamDragon. Robiłem tam często i gęsto zakupy wcześniej nie było nigdy jakiś problemów ale ostatnio wydaje mi się że pan z TD ma klientów w szerokim poważaniu. Dłuższy czas temu kupiłem wędkę, kilka drobiazgów nie dość że musiałem czekać 2 tygodnie zanim pan łaskawie uszykuje paczkę ciągle się czymś tłumacząc, że nie ma czasu że, jest tu i tam itp to w czasie tak długiego oczekiwania domówiłem jeszcze kotwice mustad ultrapoint. Po rozmowie telefonicznej pan się zgodził powiedział jakie ma rozmiary i ile potrzebuję. Dostałem potwierdzenie, że wszystko jest no to ok paczka przyszła w końcu co się później okazało zabrakło jednej paczki kotwic (19zł). Niby nie duża kwota a jednak dzwonię do pana z TD i tłumaczę sprawę, że brakuje paczki kotwic. Jak to zawsze pan tłumaczył, że spokojnie wyślemy ją itp. Pomyślałem dobra. Poczekałem tydzień, dwa kilka e-maili poszło zero odzewu. Kolejny telefon z pytaniem gdzie są kotwice jak zwykle gadka ta sama. Pan przeprasza i uspokaja więc chciałem domówić kilka drobiazgów. Kazał wszystko kierować na e-mail bo akurat niema go teraz i niema czasu. Poczekałem znowu z tydzień może dwa i nic. Późnej miałem trudną sytuację i nie interesowało mnie nic. Po dłuższym czasie zadzwoniłem pan odebrał powiedział że chcę swój zwrot za kotwice on oczywiście powiedział że pamięta itp powiedziałem że na e-mail puszczę numer konta żeby dokonał przelewu. Minął tydzień albo i więcej kilka telefonów było ale już żadnego nikt nie odebrał dlatego postanowiłem napisać to tutaj.
Dodam że nigdy nie otrzymywałem żadnych paragonów z tego sklepu. Inwentaryzacji pewnie też nie prowadzą skoro pan nie wie sam co ma na stanie. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie i nie chcę myśleć ile kasy tam zostało. Może ktoś również tam kupował i miał podobne problemy? Przestrzegam innych użytkowników przed kupowaniem w tym sklepie bo nie warto później się użerać z takimi. Uważam, że jeśli pan z TD ma takie podejście to reklama sklepu powinna zniknąć z FS pozdrawiam Andrzej.
C&R
 

Jozefp

Offline

Filip Kwasnik napisał(a):

A już to olewam. Moja noga już tam nie stanie. Józek mi znowu sprzeda tą pletke najwyżej hehe


Teraz to najwyżej mogę Ci kurtkę sprzedać Okok
 

Filipka

Offline

Powiem Ci Andrzej ,że kupowałem w TD dwie Okumy multiki i byłem zadowolony z szybkiej wysyłki i mega rabatu. Zgłoś problem Arturowi bo jak rzeczywiście jest coś nie tak to nie może tak byćOczko

A w tym moim ulubionym sklepie właściciele są do rany przykładać. Ich syn czuje się królem i panem bo dostał olbrzymi salon wędkarski po rodzicach. To teraz szpąci i ma w dupie klientów.
 

Lukaszb

Offline

To niedługo wszystkich straci klientów...
 
Do góry

Przejdź do forum:

Hosting zdjęć wędkarskich

Wędkarski hosting zdjęć

Podobne Tematy

Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Uwaga OSZUST! Forum ogólne o sumach 23 30 stycznia 2016 20:01
Uwaga Oszust Znalezione w sieci 66 28 września 2014 10:33
Ku przestrodze innych .Oszust na Tablicy-Allegro Hyde Park 12 27 sierpnia 2013 08:53
Uwaga oszust Kupię zamienię oddam sprzęt wędkarski 13 07 maja 2011 20:06
Wygenerowano w sekund: 1.60
51,581,194 unikalne wizyty