Natura nie łamie swych praw. -Leonardo Da Vinci
Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.
Ponton firmy Elling.
|
|
Offline |
Dodany dnia 05 sierpnia 2015 08:03
|
Podglądacz po nawróceniu Wodzisław Śląski Postów: 136 Data rejestracji: 14.08.10 |
Witam, Panowie może ktoś spotkał się z pontonami tej firmy? Dane techniczne podobne do Kolibri czy Barka. Materiał 950 g/m2, grubość 0,9 mm. A i cena bardzo atrakcyjna. Zastanawiam się nad kupnem modelu Elling F310S. Służyć ma głównie do wywózki (nie więcej niż 10 wypadów w roku), oraz sporadycznie (max 5 razy w roku spinning). Co o tym sądzicie? Dane techniczne: - Długość całkowita: 310 cm - Szerokość całkowita: 145 cm - średnica komory: 40 cm - Ilość komór: 3 - Ilość osób: 4 - Waga: 43 kg - Maksymalne obcišżenie: 440 kg - Maksymalna moc silnika: 8 KM - Kategoria morska: C Ps. Może ktoś wie czego dotyczy kategoria morska? C, D?
Maniek |
|
|
Offline |
Dodany dnia 05 sierpnia 2015 18:22
|
Fusionista --- XxX --- Oborniki Śląskie Mój blog: kliknij! Postów: 1807 Data rejestracji: 09.06.13 |
Jarek Kucza napisał(a): Witam, Panowie może ktoś spotkał się z pontonami tej firmy? Dane techniczne podobne do Kolibri czy Barka. Materiał 950 g/m2, grubość 0,9 mm. A i cena bardzo atrakcyjna. Zastanawiam się nad kupnem modelu Elling F310S. Służyć ma głównie do wywózki (nie więcej niż 10 wypadów w roku), oraz sporadycznie (max 5 razy w roku spinning). Co o tym sądzicie? Dane techniczne: - Długość całkowita: 310 cm - Szerokość całkowita: 145 cm - średnica komory: 40 cm - Ilość komór: 3 - Ilość osób: 4 - Waga: 43 kg - Maksymalne obcišżenie: 440 kg - Maksymalna moc silnika: 8 KM - Kategoria morska: C Ps. Może ktoś wie czego dotyczy kategoria morska? C, D? Definicje kategorii projektowych: A – OCEANICZNA: jednostki przeznaczone do dalekich rejsów, gdzie warunki mogą przekraczać siłę wiatru 8o w skali Beauforta i znaczącą wysokość fali 4 m, z wyłączeniem warunków anormalnych; jednostki w znacznym stopniu samowystarczalne. B – PEŁNOMORSKA: jednostki przeznaczone do rejsów pełnomorskich, gdzie może wystąpić siła wiatru do 8o w skali Beauforta włącznie i znacząca wysokość fali do 4 m włącznie. C – PRZYBRZEŻNA: jednostki przeznaczone do rejsów na wodach przybrzeżnych, dużych zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, gdzie może wystąpić siła wiatru do 6o w skali Beauforta włącznie i znacząca wysokość fali do 2 m włącznie. D – NA WODY OSŁONIĘTE: jednostki przeznaczone do rejsów na wodach osłoniętych, małych zatokach, małych jeziorach, rzekach i kanałach, gdzie może wystąpić siła wiatru do 4o w skali Beauforta włącznie i znacząca wysokość fali do 0,3 m, przy nieregularnych falach o maksymalnej wysokości 0,5 m, na przykład od przepływających statków. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 05 sierpnia 2015 21:50
|
Podglądacz po nawróceniu Wodzisław Śląski Postów: 136 Data rejestracji: 14.08.10 |
Bóg Ci zapłać dobry człowieku.
Maniek |
|
Przejdź do forum: |