Kobiety kochaja nas z powodu naszych wad. Jesli mamy ich dosc duzo, przebaczaja nam wszystko, nawet nasz intelekt
Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.
Skoda Octavia Kombi 4x4
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 16:35
|
Stary Wyjadacz Kaszuby Postów: 215 Data rejestracji: 06.01.13 |
Fajna to autko. Jak będę zmieniał samochód to też bym chciał z napędem na 4 koła ale znowu ja przyglądam się Skodzie Yeti. Też fajny i samochody te mają znośne ceny ale mniej pojemny niż np. kombi. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 20:05
|
Stary Wyjadacz Legionowo Mój blog: kliknij! Postów: 487 Data rejestracji: 21.04.12 |
krzysiek7008 napisał(a): Tylne koła dołączają się automatycznie za pomocą pompy Haldex. Cały czas jest napęd na przód ( dlatego spalanie jest jak w osobówce) a jak potrzeba dochodzi kilku "afroamerykanów" i pcha . Czas reakcji dopięcia tyłu to ułamki sekundy. Dobrze się to czuje na śliskiej nawierzchni. Oczywiście napęd też generuje jakieś koszty eksploatacyjne. W moim przypadku co dwa lata czyli 30 kkm olej i filtr Haldexu ok. 200zł. No to piękna sprawa z tymi kosztami, nie jest źle. A to rozwiązanie automatu pompy Haldex nie zawodzi?. Czy trzeba uważać przy ostrym ruszaniu, bo pewnie automat załącza za każdym razem?
Życie to nie bajka o rybaku i złotej rybce. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 22:40
|
Podglądacz ze skłonnościami do dyskusji Ryki Postów: 34 Data rejestracji: 03.02.13 |
Robert Milner napisał(a): krzysiek7008 napisał(a): Tylne koła dołączają się automatycznie za pomocą pompy Haldex. Cały czas jest napęd na przód ( dlatego spalanie jest jak w osobówce) a jak potrzeba dochodzi kilku "afroamerykanów" i pcha . Czas reakcji dopięcia tyłu to ułamki sekundy. Dobrze się to czuje na śliskiej nawierzchni. Oczywiście napęd też generuje jakieś koszty eksploatacyjne. W moim przypadku co dwa lata czyli 30 kkm olej i filtr Haldexu ok. 200zł. No to piękna sprawa z tymi kosztami, nie jest źle. A to rozwiązanie automatu pompy Haldex nie zawodzi?. Czy trzeba uważać przy ostrym ruszaniu, bo pewnie automat załącza za każdym razem? Powiem szczerze, że już jestem panem po czterdziestce i ruszania z piskiem unikam. Nie miałem do tej pory żadnych problemów tylnym napędem. Może trzeba uważać na ostre zrywy? Obym się tego nigdy nie dowiedział |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 22:45
|
Fusionista Przemyśl Mój blog: kliknij! Postów: 1321 Data rejestracji: 09.08.11 |
krzysiek7008 napisał(a): Jak tak to wygląda, to ja już uciekam na poszukiwania, na allegro!Robert Milner napisał(a): krzysiek7008 napisał(a): Tylne koła dołączają się automatycznie za pomocą pompy Haldex. Cały czas jest napęd na przód ( dlatego spalanie jest jak w osobówce) a jak potrzeba dochodzi kilku "afroamerykanów" i pcha . Czas reakcji dopięcia tyłu to ułamki sekundy. Dobrze się to czuje na śliskiej nawierzchni. Oczywiście napęd też generuje jakieś koszty eksploatacyjne. W moim przypadku co dwa lata czyli 30 kkm olej i filtr Haldexu ok. 200zł. No to piękna sprawa z tymi kosztami, nie jest źle. A to rozwiązanie automatu pompy Haldex nie zawodzi?. Czy trzeba uważać przy ostrym ruszaniu, bo pewnie automat załącza za każdym razem? Powiem szczerze, że już jestem panem po czterdziestce i ruszania z piskiem unikam. Nie miałem do tej pory żadnych problemów tylnym napędem. Może trzeba uważać na ostre zrywy? Obym się tego nigdy nie dowiedział |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 13:59
|
Podglądacz ze skłonnościami do dyskusji Ryki Postów: 34 Data rejestracji: 03.02.13 |
Nie ma tego dużo ( pewnie jedna strona ogłoszeń) więc szybko Ci pójdzie oglądanie. Udanych poszukiwań Pozdrawiam |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 15:10
|
Fusionista Przemyśl Mój blog: kliknij! Postów: 1321 Data rejestracji: 09.08.11 |
Kilkanaście tysięcy trzeba dać i hajda w teren. Podoba mi się to autko. To je ono - jakby rzekł Czech. Dużo ich jest 1.9 w dizlu , a to bardzo wdzięczny silniczek. Paka duża, mocna, mało pali , można nim się po wertepach przewracać. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 16:01
|
Weteran LUBIN Mój blog: kliknij! Postów: 817 Data rejestracji: 13.06.11 |
Skodzinka fajna sprzęgło Haldex zdaje egzamin w lekkim terenie np.wyjedziesz z kopnego śniegu czy błotka ,ale na asfalcie najlepszy jest stały napęd 4x4 np.SAWD w Subaru mistrzostwo świata. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 21:40
|
Podglądacz ze skłonnościami do dyskusji Ryki Postów: 34 Data rejestracji: 03.02.13 |
Albert Kus napisał(a): Skodzinka fajna sprzęgło Haldex zdaje egzamin w lekkim terenie np.wyjedziesz z kopnego śniegu czy błotka ,ale na asfalcie najlepszy jest stały napęd 4x4 np.SAWD w Subaru mistrzostwo świata. Pewnie, że lepsze będzie Subaru. Ale poszukując "złotego środka" czyli: 1. Dla rodziny a nie tylko w krzaczory 2. Mały apetyt na paliwo 3. Nie za drogie części i znane konstrukcje dla mechaników 4. Tych właśnie kilku ciemnoskórych do pchania, których nie trzeba długo namawiać Jasne, że nie w ciężki teren. Ale coś za coś. Jak to w życiu ... Poszukajcie filmów na YouTube z tymi Skodziankami. Tam to są wariaci |
|
|
Offline |
Dodany dnia 08 lutego 2013 20:00
|
Stary Wyjadacz Mój blog: kliknij! Postów: 245 Data rejestracji: 06.02.11 |
Piękne autko tylko pogratulować. Ja osobiście jakbym miał wybierać to cady lub coś ala partner 4x4 (więcej wejdzie) |
|
|
Offline |
Dodany dnia 08 lutego 2013 22:51
|
Stary Wyjadacz Łaskarzew Postów: 231 Data rejestracji: 08.11.12 |
Ładne i fajne autko i z dobrym silnikiem 1.9 tdi czyli oszczędny tylko rejestrować i wędki pakować i w teren testować
pozdrawiam |
|
Przejdź do forum: |