Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. -Włodzimierz Lenin
Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.
Silniki elektryczny Shakespeare
|
|
Offline |
Dodany dnia 02 stycznia 2011 17:26
|
Podglądacz ze skłonnościami do dyskusji Bydgoszcz Postów: 12 Data rejestracji: 18.11.10 |
Silnik elektryczny Shakespeare z Maximizerem+osprzęt Dostałem zapytania od kolegi klemensa na temat mojego silnika elektrycznego, oraz jego osprzętu, na które odpowiedziałem pokrótce na PW. Po przemyśleniu postanowiłem otworzyć nowy temat, w którym dokładnie opiszę ten silnik, jego udoskonalenia jakie zamówiłem przy kupnie oraz cały jego osprzęt. 1. SILNIK - marki Shakespeare EM54: jest najmocniejszym silnikiem tej marki. Posiada uciąg 54lb, wagę własną 10,5kg, 3 łopatkową śrubę, długość kolumny 108cm (jest to największa długość kolumny jaką w necie znalazłem), sugerowany ciężar łodzi to 1150kg. Taki fabryczny silnik na dzień dzisiejszy kosztuje 776,31 złotych. Ja osobiście przy kupnie zleciłem zamontowanie do tego silnika Maximizera, który zmienia na plus ten silnik i to dużo, a mianowicie: daje nam oszczędność w prędkości trollingowej tj. 2,5km/h 50% mocy pobieranej z akumulatora porównując do zwykłego przełącznika, dodatkowo zwiększa moc o 10%. fabryczny silnik posiada 5 biegów do przodu i 3 do tyłu, (których gniazda przepalają się we wszystkich silnikach elektrycznych po ok 1-2 lat) a tu jest płynne regulowanie szybkości (1 bieg do przodu i 1 do tyłu). Zamontowane grubsze kable nie pozwalają nawet na grzanie kabli na pełnym gazie. Dodatkowo cały układ jest chłodzony wentylatorem, więc nie ma mowy o przegrzaniu układu. Rumpel jest dodatkowo wyciągany, jeśli chcemy mieć dłuższy. Za silnik z tuningiem zapłaciłem 1200 złotych. Mam 2-letnią gwarancję. 2. AKUMULATOR - marki Toyama NPC80-12V80Ah. Przy moim silniku wystarcza na pokonanie dystansu 14km na pełnym gazie, lub25km na pół gazu. Powinien wytrzymać 900 cykli ładowania. Waga 25kg. Nie powinien być rozładowywany poniżej 10,5 V, gdyż wtedy może tracić na pojemności. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 03 lipca 2011 15:38
|
Weteran Postów: 660 Data rejestracji: 21.07.10 |
Jeśli można się podpiąć do Twego tematu, ja również używam silnika elektrycznego firmy Shakespeare tyle tylko, że mój to jest model SIGMA 44lb THRUST i spisuje się świetnie. Parametry tego modelu to: - silnik posiada regulowaną długość rumpla jak i regulowany uchwyt sterujący , - regulowany kąt nachylenia oraz kolumnę ze stali nierdzewnej , - 5 biegów do przodu oraz 2 do tyłu - długość kolumny silnika 95cm - waga: 10kg - śruba również jest trzy płatowa - przystosowany do pracy z łodziami o masie do 930kg. Moim zdaniem jest to jedna firma z wielu, która jest jeszcze niedoceniona, a jest godna uwagi bynajmniej jeśli chodzi o silniki |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lipca 2011 19:28
|
Podglądacz po nawróceniu Hiszpania Mój blog: kliknij! Postów: 83 Data rejestracji: 19.07.10 |
Przymierzam się do zakupu silnika Shakespeare ET 44 , zastanawiam się jaka może być oprócz ceny(mniej więcej 100zł) różnica między sigmą ? Mały z tego co czytam to nie masz z maximizerem , powiedz coś na temat baterii jaką używasz i ile na niej pływasz. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lipca 2011 21:51
|
Weteran Postów: 660 Data rejestracji: 21.07.10 |
Powiem tak nigdy jej specjalnie nie sprawdzałem ale ostatnio pływałem od godziny 10 rano do 20:30 i praktycznie byliśmy w ciągłym ruchu silnik pchał łódkę typu szalupowa i droga powrotna do stanicy to była pod wiatr wracając do tematu bateria to 100ah a zresztą zobacz sam i jeszcze do niej ładowarka |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lipca 2011 07:42
|
Stary Wyjadacz --- XxX --- Mój blog: kliknij! Postów: 312 Data rejestracji: 02.08.10 |
Zwróćcie uwagę przy kupnie na ceny akumulatorów, bo są zróżnicowane i można niepotrzebnie przepłacić- jak to zrobiłem ja. Za moich czasów nie było takiego bogatego w info. forum , chciałem ponton kupiłem, chciałem silnik kupiłem, akumulator kupiłem, tyle ze wiedza na ten temat była znikoma, za aku. 55Ah zapłaciłem tyle co za 120Ah, zapłaciłem za firmę. Człowiek uczy się na błędach Pozdrawiam |
|
|
Offline |
Dodany dnia 17 lipca 2011 20:16
|
Fusionista Mój blog: kliknij! Postów: 3191 Data rejestracji: 23.01.11 |
Ciekawa ładowarka,maly.Możesz wrzucić link do niej? |
|
|
Offline |
Dodany dnia 17 lipca 2011 23:18
|
Weteran Postów: 660 Data rejestracji: 21.07.10 |
Znalazłem tylko coś takiego tak na szybkiego ... |
|
Przejdź do forum: |