Silniki elektryczny Shakespeare | Forum wędkarskie


Portal ludzi z pasją tworzony przez ludzi z pasją

Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. -Włodzimierz Lenin


Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Ostatnie Fotki

Sumik 131cm
Sum ok. 30kg
Sum ok. 30kg
Nowy popychacz pontonowy ;o)
Sumy na woblery Sowa
Dwa razy 2m+ na Sowę
Rekordowy sandacz na Woblera Sowa
Nasza moc w polaczeniu z Woblerami Sowa

Na forum na skróty

Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych

Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych Wynajmę łódkę w Paryżu w celach wędkarskich i turystycznych
Kliknij w obrazek żeby zobaczyć szczegóły

Witamy na stronie poświęconej rekinowi słodkowodnemu ;)

Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.

Zobacz temat

/ SPRZĘT NA SUMA, WĘDKI, KOŁOWROTKI I INNE / Łodzie, pontony i inne środki pływające
 
Silniki elektryczny Shakespeare

andrzej50

Offline

Silnik elektryczny Shakespeare z Maximizerem+osprzęt

Dostałem zapytania od kolegi klemensa na temat mojego silnika elektrycznego, oraz jego osprzętu, na które odpowiedziałem pokrótce na PW. Po przemyśleniu postanowiłem otworzyć nowy temat, w którym dokładnie opiszę ten silnik, jego udoskonalenia jakie zamówiłem przy kupnie oraz cały jego osprzęt.

1. SILNIK - marki Shakespeare EM54: jest najmocniejszym silnikiem tej marki. Posiada uciąg 54lb, wagę własną 10,5kg, 3 łopatkową śrubę, długość kolumny 108cm (jest to największa długość kolumny jaką w necie znalazłem), sugerowany ciężar łodzi to 1150kg. Taki fabryczny silnik na dzień dzisiejszy kosztuje 776,31 złotych. Ja osobiście przy kupnie zleciłem zamontowanie do tego silnika Maximizera, który zmienia na plus ten silnik i to dużo, a mianowicie: daje nam oszczędność w prędkości trollingowej tj. 2,5km/h 50% mocy pobieranej z akumulatora porównując do zwykłego przełącznika, dodatkowo zwiększa moc o 10%. fabryczny silnik posiada 5 biegów do przodu i 3 do tyłu, (których gniazda przepalają się we wszystkich silnikach elektrycznych po ok 1-2 lat) a tu jest płynne regulowanie szybkości (1 bieg do przodu i 1 do tyłu). Zamontowane grubsze kable nie pozwalają nawet na grzanie kabli na pełnym gazie. Dodatkowo cały układ jest chłodzony wentylatorem, więc nie ma mowy o przegrzaniu układu. Rumpel jest dodatkowo wyciągany, jeśli chcemy mieć dłuższy. Za silnik z tuningiem zapłaciłem 1200 złotych. Mam 2-letnią gwarancję.

2. AKUMULATOR - marki Toyama NPC80-12V80Ah. Przy moim silniku wystarcza na pokonanie dystansu 14km na pełnym gazie, lub25km na pół gazu. Powinien wytrzymać 900 cykli ładowania. Waga 25kg. Nie powinien być rozładowywany poniżej 10,5 V, gdyż wtedy może tracić na pojemności.






www.forumsumowe.pl/images/t_silnik_shakespeare.jpg
 

Lukasz Karlinski

Offline

Jeśli można się podpiąć do Twego tematu, ja również używam silnika elektrycznego firmy Shakespeare tyle tylko, że mój to jest model SIGMA 44lb THRUST i spisuje się świetnie.
Parametry tego modelu to:
- silnik posiada regulowaną długość rumpla jak i regulowany uchwyt sterujący ,
- regulowany kąt nachylenia oraz kolumnę ze stali nierdzewnej ,
- 5 biegów do przodu oraz 2 do tyłu
- długość kolumny silnika 95cm
- waga: 10kg
- śruba również jest trzy płatowa
- przystosowany do pracy z łodziami o masie do 930kg.

Moim zdaniem jest to jedna firma z wielu, która jest jeszcze niedoceniona, a jest godna uwagi bynajmniej jeśli chodzi o silniki
www.forumsumowe.pl/images/t_silnik_shakespeare_44lb.jpg

www.forumsumowe.pl/images/t_silnik_shakespeare_sigma.jpg
 

manonegra13

Offline

Przymierzam się do zakupu silnika Shakespeare ET 44 , zastanawiam się jaka może być oprócz ceny(mniej więcej 100zł) różnica między sigmą ?
Mały z tego co czytam to nie masz z maximizerem , powiedz coś na temat baterii jaką używasz i ile na niej pływasz.
 

Lukasz Karlinski

Offline

Powiem tak nigdy jej specjalnie nie sprawdzałem ale ostatnio pływałem od godziny 10 rano do 20:30 i praktycznie byliśmy w ciągłym ruchu silnik pchał łódkę typu szalupowa i droga powrotna do stanicy to była pod wiatr wracając do tematu bateria to 100ah a zresztą zobacz sam
www.forumsumowe.pl/images/t_akumulator_ssb.jpg
i jeszcze do niej ładowarka
www.forumsumowe.pl/images/t_ladowarka_akumulatorow_zelowych.jpg
 

Lukasz Celt

Offline

Zwróćcie uwagę przy kupnie na ceny akumulatorów, bo są zróżnicowane i można niepotrzebnie przepłacić- jak to zrobiłem ja.
Za moich czasów nie było takiego bogatego w info. forum , chciałem ponton kupiłem, chciałem silnik kupiłem, akumulator kupiłem, tyle ze wiedza na ten temat była znikoma, za aku. 55Ah zapłaciłem tyle co za 120Ah, zapłaciłem za firmę. Człowiek uczy się na błędach Usmiech
Pozdrawiam
 

jbkajdulka

Offline

Ciekawa ładowarka,maly.Możesz wrzucić link do niej?
 

Lukasz Karlinski

Offline

Znalazłem tylko coś takiego tak na szybkiego
...
 
Do góry
Przejdź do forum:

Hosting zdjęć wędkarskich

Wędkarski hosting zdjęć
Wygenerowano w sekund: 1.61
51,752,760 unikalne wizyty