"Twarz męska, brutalna..Brutalna! Ale męska.. Niewolnico, klęknij na kolana! Oj, nie zaznasz ty dzisiaj litości od swojego Pana - Szatana! Paździocha Mariana.." Marian Paździoch
Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.
Silnik spalinowy
|
|
Offline |
Dodany dnia 29 października 2012 10:01
|
Stary Wyjadacz mazowieckie Mój blog: kliknij! Postów: 245 Data rejestracji: 31.08.10 |
Mój pali około 1litr na godzinę więcej niż honda tej samej mocy mojego kolegi. Czy to dużo czy mało sam musisz ocenić .Silnik jest głośniejszy od niej ale dużo cichszy niż wszystkie silniki jedno cylindrowe obojętnie jakiej marki , to samo tyczy się wibracji . Silnika trzeba się nauczyć , mniej więcej po 8 - 10 wyjazdach problemy z odpalaniem znikają . Dla równowagi trzy zalety : Bardzo tanie, dostępne części . Bardzo dobra spodzina. Raz przywaliłem w drzewo , którego dwa dni wcześniej nie było, tak mocno , że tata wyleciał przez dziób łódki silnikowi nic nie było .Dodam ,że Japończyk godzinę przed moim wyczynem nie przetrwał tej próby. Silnik bardzo odporny na złe traktowanie , rzeźbienie w piachu i stukanie o kamyczki . Spali każdy rodzaj paliwa z denaturatem włącznie |
|
|
Offline |
Dodany dnia 30 października 2012 18:37
|
Stary Wyjadacz Warszawa / Bielany Mój blog: kliknij! Postów: 487 Data rejestracji: 17.05.10 |
A oto mój silniczek Tohatsu 5 KM ( odbicie lustrzane silnika Mercury... Produkowane w tej samej fabryce Tohatsu w 100 % z tych samych podzespołów ) ...... "W styczniu 2005, Tohatsu otworzyło nową halę produkcyjną w górskiej okolicy w centrum Japonii, która szczyci się powierzchnią 34,000m2 i wydajnością produkcji ponad 200,000 sztuk silników rocznie. Nowa fabryka Tohatsu, korzysta z w pełni automatycznych, zaawansowanych technicznie maszyn do produkcji niezawodnych silników zaburtowych. Historia produkcji silnika Tohatsu sięga 1922, kiedy rozpoczął się rozwój i produkcja pierwszych w Japonii małych silników benzynowych. Początkowo silniki Tohatsu instalowane były w motocyklach, łodziach rybackich, pojazdach śniegowych, pompach. W roku 1956, firma Tohatsu wyprodukowała pierwszy zewnętrzny silnikowych w Japonii. Od tamtej pory rozpoznawalność marki Tohatsu stale wzrastała dzięki unowocześnianiu jakim było wprowadzenie silników zaburtowych dwusuwowych, czterosuwowymi i TLDI. Tohatsu dzięki ponad 50-letniej tradycji projektowania i doskonałej technologii produkcji, wzmacnia swoją pozycję jako pionier silników zaburtowych. Firma wciąż kontynuuje prace w kierunku rozwoju silników poprzez zwiększenie wydajności, wytrzymałości i satysfakcji klienta." YouTube Video Polecam. Sprzęt bardzo solidny wyprodukowany w Japonii. W ubiegłym tygodniu trolując na minimalnych obrotach na Zalewie Zegrzyńskim spalił jeden zbiorniczek, ok 1,2 litra przez 3 ciągłe godziny pracy. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 30 października 2012 19:09
|
Fusionista Mój blog: kliknij! Postów: 2671 Data rejestracji: 01.09.10 |
Od czasu do czasu jestem na mistrzostwach łodzi motorowych w Żninie .Ostatnio prawie każdy pływał na podrasowanych silnikach Tohatsu to o czymś świadczy. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 30 października 2012 19:15
|
Stary Wyjadacz Warszawa / Bielany Mój blog: kliknij! Postów: 487 Data rejestracji: 17.05.10 |
Byłem 2 lata temu na Targach Wiatr i Woda i na stoisku Tohatsu powiedzieli mi, że do 6 KM Tohatsu produkuje pod swoim szyldem i dla Mercurego - w swojej fabryce. Obydwa identyczne. Co również potwierdził mi serwis. Podobno 0d 6 KM w górę Mercury ma własną fabrykę.... |
|
Przejdź do forum: |