Posezonowy przegląd Penn Battle 4000
Może się komuś przyda ten tema. Od ponad roku jestem posiadaczem Penn'a Battle 4000. Po ostatnim wypadzie nad Odrę zauważyłem niepokojący luz na rotorze. Jako, że na Penn'y jest tylko rok gwarancji wyposażony w śrubokręt zabrałem się do dzieła.

Na pierwszy ogień odkręcamy rączkę i 3 śruby widoczne od boku na poniższym zdjęciu:

Następnie odkręcamy śrubkę, która znajduje się od spodu. Po zdjęciu niewielkiej osłony odkręcamy kolejną (5 z kolei) śrubkę, która znajduje się pod osłonką, która następnie zdejmujemy:

W tym momencie mamy już dostęp do wnętrzności kręcioła. Aby odczepić rotor, należy odkręcić małą śrubkę zaznaczoną na zdjęciu:

I wyciągnąć wał:

W tym momencie warto obejrzeć pozostałe elementy i ewentualnie przesmarować je. Rotor trzyma śruba, do której odkręcenia potrzebny jest klucz w rozmiarze 11:

W moim przypadku śruba ta była poluzowana i to powodowało luz rotora. Po rozebraniu Penn'a:

Wypada go złożyć w kolejności odwrotnej :D Jak za kręcioł kosztujący około 460 złotych jego budowa jest bardzo prosta, samemu można go rozłożyć na części pierwsze beż większych problemów. Najsmutniejsze jest to że jest to chińska produkcja - potwierdza to mała, srebrna naklejka na rotorze.
Temat na forum:
Posezonowy przegląd Penn Battle 4000
Przygotował Bartosz Wasielewski
dnia 18 grudnia 2014 20:00
Bartek to jak poradnik
dnia 19 grudnia 2014 21:33
Oj tam, oj tam. Gwarancja się skończyła, a serwisu jako takiego nie ma