Bez względu na wszystko, co można powiedzieć o seksie, nie da się go nazwać godnym zachowaniem. Helen Lawrenson
Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.
Serwis kołowrotków Robinson.
|
|
Offline |
Dodany dnia 25 stycznia 2012 19:25
|
Fusionista --- XxX --- Mój blog: kliknij! Postów: 1632 Data rejestracji: 27.12.10 |
Tato kumpla posiada przy karpiówkach dwa kołowrotki Robinson Vortex 705, posiada je od ponad pięciu lat. W tym sezonie kołowrotki trochę popracowały na karpikach i sumach 26kg, 30 kg, oraz dwóch po 135cm, a że kołowrotki nie były smarowane przez właściciela no to w jednym padło łożysko i zaczął coś "chrupać" w drugim coś rolką i kabłąkiem. Na miejscu nie było możliwości naprawić, dwa sklepy odmówiły przyjęcia sprzętu, a w warsztacie nie było części do takich starych modeli. Więc kolega wysłał kołowrotki do serwisu Robinsona do Bielska Białej, w rozmowie telefonicznej serwisant stwierdził że koszt naprawy od kołowrotka to 15zł. Wczoraj przyszła paczka z kołowrotkami, zostały naprawione, wyczyszczone przesmarowane, dołożony smar i olej do kołowrotków. Kurier który przyniósł paczkę nie pobrał żadnej opłaty, w paczce nie było żadnej faktury do zapłaty, więc tato kumpla jako człowiek "starej daty" dzwoni do serwisu czy nie nastąpiła pomyłka i ktoś z własnej kieszeni ni będzie musiał dopłacić. W serwisie Robinsona dowiedział się że remont oraz przesyłka jest na ich koszt i jest im bardzo miło że wybrał ich firmę i mają nadzieję że pozostanie dalej wierny ich marce. No cóż może zacznie się dbanie o klienta. ROBINSON EUROPE S.A. 43-382 Bielsko-Biała, ul. Lajkonika 34 . tel./fax (+48 33) 816 05 74, 810 08 08 . fax (+48 33) 810 08 33 e-mail:biuro@robinson.pl |
|
|
Offline |
Dodany dnia 25 stycznia 2012 19:35
|
Support Paryż Mój blog: kliknij! Postów: 19296 Data rejestracji: 15.05.10 |
Ja zatem poproszę o pełne dane tego serwisu. Umieścimy je w pierwszym poście tego tematu. Ja nie jestem za bardzo lubiany przez wszelakie sklepy i ich agitatorów forumowych a wręcz niektórzy właściciele pałają do mnie żywą nienawiścią za brak reklamy u nas na forum ale to dlatego że nie lubię dorobkiewiczów co tylko forsę liczy a w d... ma przeciętnego zjadacza chleba. Ja jako ja mógłbym niejedne korzyści czerpać w zamian za reklamę i szukanie baranów na ich produkty ale mam ich wszystkich w ....( nie napisze gdzie bo i nie wypada) Niemniej jednak kiedy widzę że ktoś ma dobre zamiary a nie tylko zwiększenie sprzedaży to sam chętnie zareklamuje. To dlatego serwis Robinsona wręcz powinien znajdować się na tej stronie.
Metoda na suma Kołowrotek sumowy Wędka na suma Na pytania odnośnie sprzętu i wszystkie inne związane z poławianiem suma odpowiadam TYLKO NA FORUM |
|
|
Offline |
Dodany dnia 25 stycznia 2012 21:56
|
Fusionista --- XxX --- Mój blog: kliknij! Postów: 1632 Data rejestracji: 27.12.10 |
Artur jutro wezmę dane i namiary na ten serwis. Tato kolegi spodziewał się że na pewno stawkę z 15 zł podniosą co najmniej do 50 zł,/jak to zazwyczaj ma miejsce/, a tymczasem kołowrotki bez gwarancji naprawiono i na koszt serwisu odesłano. Mnie wydaje się że taka informacja może być dla wielu kolegów pomocna. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 26 stycznia 2012 21:17
|
Fusionista --- XxX --- Mój blog: kliknij! Postów: 1632 Data rejestracji: 27.12.10 |
Tutaj podaję link na stronę, gdzie w kontaktach jest adres tego serwisu z Bielska Białej. Jeśli chodzi o czas naprawy to była wykonana w ekspresowym tempie, wysłane we czwartek a we wtorek z powrotem po remoncie. ROBINSON EUROPE S.A. 43-382 Bielsko-Biała, ul. Lajkonika 34 . tel./fax (+48 33) 816 05 74, 810 08 08 . fax (+48 33) 810 08 33 e-mail:biuro@robinson.pl |
|
|
Offline |
Dodany dnia 22 lutego 2012 17:35
|
Fusionista Mój blog: kliknij! Postów: 2786 Data rejestracji: 12.12.10 |
Na weekendzie napisałem do nich meila w sprawie rączki od kołowrotka Robinson Titanium. Czekam na odpowiedz. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 22 lutego 2012 19:50
|
Stary Wyjadacz Mój blog: kliknij! Postów: 414 Data rejestracji: 06.01.11 |
Az chce sie czytać takie posty i juz wiem że w przyszłości napewno kupię coś robinsona choćby dla zasady . Od siebie dodam że również MIKADO naprawdę ma bardzo dobry serwis kolega ma sklep wedkarski i mi mówił że każda reklamację zalatwiją w ten sposób że poprostu gdy towar jest na gwarancji a coś jest nie tak to wymieniają na nowy .
Zestaw jest tak mocny jak jego najsłabszy element! |
|
|
Offline |
Dodany dnia 08 marca 2012 15:56
|
Fusionista Mój blog: kliknij! Postów: 2786 Data rejestracji: 12.12.10 |
Firma nie odpisuje na meile, jutro spróbuję zadzwonić do nich. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 08 marca 2012 18:24
|
Fusionista --- XxX --- Mój blog: kliknij! Postów: 1632 Data rejestracji: 27.12.10 |
Damian tato kumpla kontaktował się z nimi telefonicznie w godzinach przedpołudniowych. Napisz czy załatwili. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 09 marca 2012 11:40
|
Fusionista Mój blog: kliknij! Postów: 2786 Data rejestracji: 12.12.10 |
Zadzwoniłem i umówiłem się z nimi na wysyłkę młynka do nich do serwisu, rączka już nie będzie składana ale to i lepiej + smarowanie 16z Dziś lub w Poniedziałek wysyłam kołowrotek. Jak wróci dam znać co i jak. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 09 marca 2012 12:34
|
Fusionista --- XxX --- Wołomin Mój blog: kliknij! Postów: 4669 Data rejestracji: 17.04.11 |
Miałek kiedyś podobną sytuacje... Byłem w sklepiku, bo sklepem go chyba nazwać nie można z powodu malutkich gabarytów , pod banderą Mikado odebrać jakieś zamówione przez alle... jakieś ripperry, zapytałem pana czy taki i taki kołowrotek Mikado powinien się tak zachowywać, powiedziano mi że raczej nie ale najlepiej odesłać do serwisu, kołowrotek nie był zakupiony w tym sklepie a nawet nie miałem na niego już paragonu mimo wszystko Panowie wzięli go i oddali na serwis, później jeszcze załatwiali mi śrubkę która skreca sie korbke... Wszystko w gratisie... Podobnie też miałem z reklamacji Spiningu Dragona, oddałem w innym sklepie niz kupiłem z zapewnieniem że troszkę to potrwa ale będzie nowa i tak było tak więc są jeszcze na tym świecie pomocni i uczynni ludzie
Catch & Release Kajtek... |
|
Przejdź do forum: |