- Profil użytkownika: Jaroslaw Radzki


Portal ludzi z pasją tworzony przez ludzi z pasją

Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie. Jan Paweł II


Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Ostatnie Fotki

Sumik 131cm
Sum ok. 30kg
Sum ok. 30kg
Nowy popychacz pontonowy ;o)
Sumy na woblery Sowa
Dwa razy 2m+ na Sowę
Rekordowy sandacz na Woblera Sowa
Nasza moc w polaczeniu z Woblerami Sowa

Na forum na skróty

Witamy na stronie poświęconej rekinowi słodkowodnemu ;)

Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.

Profil użytkownika

Nazwa użytkownika Jaroslaw Radzki
Typ konta Użytkownik
Data rejestracji 23 styczeń 2013 12:03
Ostatnia wizyta 12 maj 2019 12:24
Blogi
Przejdź do bloga: Kliknij!
Dodatkowe informacje
Skąd zawada k.zielonej góry
Państwo  Polska
Zainteresowania sport, wędkarstwo ;0)
Statystyki
Postów na forum 1156
Fotki dodane przez użytkownika:
Nowy popychacz pontonowy ;o) Nowa broń na wąsale ;o)  Życióweczka 198 cm Odrzańskie 198 cm Humminbird Helix 7 DI GPS 178cm tłuściutkiego niemca ;o) Nowa plecionka na teście, Dodatkowe sprzęty i nowe gadżety do kompletu sprzętu. Sumki z Menu  140 i 168 cm.  Pierwszy  niemiecki wąsal ;O) Pierwsze wąsy 132cm w sezonie 2015r Przy arsenale Artura Przygotowanie kobitki do wydania kasy ;0) Przy arsenale Artura Przygotowanie kobitki do wydania kasy ;0) Zdjęcie ze strony Zeck Fishing  zauważyli Nas :o) W oczekiwaniu na odpowiednią  godzinkę wywózki nad Menem Piękne jesienne słoneczko nad Menem,piwko i Kolega z forum Daniel Piękny 50cm żywczyk na niemieckie wąsy ;0)
Grupa użytkownika
-

Aktualnie online

Gości online: 11

Użytkowników online: 1
eloolo22

Łącznie użytkowników: 8,297
Najnowszy użytkownik: Nales

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25 lipiec 2019 13:24
Siema Usmiech

21 lipiec 2019 15:07
Witajcie.

21 czerwiec 2019 14:09
Siema

17 czerwiec 2019 01:10
Powitać Usmiech

16 czerwiec 2019 23:40
Hej

16 czerwiec 2019 19:56
Witajcie.

21 maj 2019 17:08
Powitanko

12 maj 2019 15:45
Witam po dłuższej przerwie Haha

12 maj 2019 11:24
Siemka.

11 maj 2019 14:24
Siemka Usmiech

Archiwum shoutboksa

Nasz baner

Forum Sumowe - portal sumowy
Wygenerowano w sekund: 0.04
35,338,317 unikalne wizyty