Męskie zabawki | Forum wędkarskie


Portal ludzi z pasją tworzony przez ludzi z pasją

Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana. -Napoleone Bonaparte


Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Ostatnie Fotki

Sumik 131cm
Sum ok. 30kg
Sum ok. 30kg
Nowy popychacz pontonowy ;o)
Sumy na woblery Sowa
Dwa razy 2m+ na Sowę
Rekordowy sandacz na Woblera Sowa
Nasza moc w polaczeniu z Woblerami Sowa

Na forum na skróty

Witamy na stronie poświęconej rekinowi słodkowodnemu ;)

Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.

Zobacz temat

/ INNE / Hyde Park
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)

 
Męskie zabawki

Dariusz Kucharski

Offline

Michal Wilk napisał(a):

Dariusz Kucharski napisał(a):

forumsumowe.pl/h/fshzw_20170927_180837_6017c.jpg

teraz nawet lunety mi się nie chce zakładaćwysmiewacz myślę że z lunetką to pudełko zapałek na 50 metrów spoko trafiępfft


Wynik ładny ale te tarcze to się do KBKsu zakłada na 50m pfft


Michał a co powiesz na to?pfft 22 metry

forumsumowe.pl/h/fshzw_20171104_131526_873ac.jpg
Jestem tu dla siebie, ale przede wszystkim dla innych
 

Janusz Golebiewski

Offline

Wynik rewelacyjny pewnie dlatego, że nie wiało. Darek, jakiego używasz śrutu? Po tych wyrwach w tarczach sądzę, że z ostrym czubkiem. Podaj producenta
 

Dariusz Kucharski

Offline

Janusz HW 50 lubi praktycznie tylko te dwa rodzaje śrutu JSB EXACT EXPRESS 4,52 mm ten akurat jest w nad kalibrze ale może być ogólnie tej firmy i jeszcze Śrut diabolo HN Field Target Trophy 4,51, trochę drogie ale warto Okok
tylko grzybek żaden ostry
Jestem tu dla siebie, ale przede wszystkim dla innych
 

Dariusz Kucharski

Offline

Moja HW 50 Wróciła od mistrza z zabiegu...... ma skróconą lufę i dołożony tłumik , pozbawiona jest przyrządów celowniczych otwartych , teraz sie pięknie z niej strzela Okok

forumsumowe.pl/h/fshzw_20180217_061437_63124.jpg

forumsumowe.pl/h/fshzw_20180217_061456_27a5e.jpg


forumsumowe.pl/h/fshzw_po_obcince_2cb1e.jpg

22 metry cztery strzały pozycja siedząca podparta Haha
Jestem tu dla siebie, ale przede wszystkim dla innych
 

Janusz Golebiewski

Offline

Coś tam Darku nawywijał??????????? beka
 

Janusz Golebiewski

Offline

Po zimowej przerwie. Tarcza 14x14cm. Śrut Logo Club 4,5mm. Odległość ok 12m. Strzelanie z pozycji stojącej bez lunety. Wystrzelone 8 śrutów przy lekkim wietrze.
forumsumowe.pl/h/fshzw_20180413_tarcza_24fe1.jpg
 

Dariusz Kucharski

Offline

Wow! jak z wolnej ręki bez podpórki to super Okok coś wiem bo próbowałem tak , ale tarczki nie pokażę bo byście mieli nie złą zabawę wysmiewacz
Jestem tu dla siebie, ale przede wszystkim dla innych
 
Do góry

Przejdź do forum:

Hosting zdjęć wędkarskich

Wędkarski hosting zdjęć
Wygenerowano w sekund: 0.11
32,050,201 unikalne wizyty